...دیوونه...

دوباره زندگی گامی از نوع دیوانگی برایم برداشته است....

...دیوونه...

دوباره زندگی گامی از نوع دیوانگی برایم برداشته است....

۳

   

عنان به میکده خواهیم تافت زین مجلس 

 

که وعظ بی عملان واجب است نشنیدن 

 

 

 

 - کفش سفیداتو بپوش 

 

+ نه!؟؟! 

 

- چرا اونا که خیلی قشنگتره پاتم توش راحته. 

 

+ آخه تو نمی دونی 

 

- چی رو؟  

 

+من با اونا کلی جا رفتم 

 

- کجا؟ 

 

+سوار هواپیما شدم.ترس  داشت.توی دلم کلی جیغ زدم. 

 

- هه هه خل و چلیا فقط واسه اینکه سوار هواپیما شدی؟ 

 

+ نه!؟چند جای دیگم رفتم 

 

-  گشتی منو بپوش بریم دیگه 

 

+ من با اینا رفتم جده 

 

- جده کجاست دیگه؟ 

 

+ رفتم مدینه.مدینه که می دونی کجاست؟ 

 

- آها آره حاج خانومی؟ 

 

+ حج تمتع که می رن اسمت حاج خانم و حاج آقا نمی شه 

 

- چه قدر پول دادی؟ 

 

+750 هزار تومن 

 

- می شد بری دبی دیوونه 

 

+رفتم پشت پنجره های بقیع ...با اینا محرم شدم....کفشامونو در اوردیم تا بریم دور خونه  ی خدا بچرخیم....بچرخ بچرخ...برو صفا و مروه....بدوین بچه ها از گروه جا می مونینا....آخ پام نمی شه بشینیم؟....تموم شد دیگه برین آب زمزم بخورین....آب خوردم....عزیز هم آب اورد اونم خوردم.....برین دوباره بگردین...بچرخین.... 

خدا سلام.خوبی؟چه قدر خونت شلوغه.حوصله مهمون داریا من رو دعوت کردی.من که حتی کرایه خونه رو به زور میدیم اینجا کجا و ما کجا.خوابم نه؟نیستم؟هستم؟دلم گرفته خدا.خیلی دلم گرفته.از خودم.آدمی نیستم کینه ای باشماااا نه!؟ خدا همون طور که می دونی زندگیم سخته درست مثل انتخاب کردن کفش صورتی از قرمز...مثل رفتن به باشگاه واسه هدف مربی ایروبیک شدن....مثل حدس زدن که امروز چه کسی خونمون زنگ می زنه.....خدا اگه برم دلم.....!؟!؟ 

 

- گمشو بریم دیگه هر کفشی دلت می خواد بپوش.ایش!؟ 

 

 

پ.ن: روز سینما سینمای فرهنگسرای اشراق تعطیل بود.خدا رو شکر که هر روز ما روز سینما نیست. 

 

پ.ن: دلم واسه مکه و مدینه تنگ شد.تو راه توی واحد گریه می کنم!؟  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بی دار 30 شهریور 1390 ساعت 00:16 http://www.bidaram.blogsky.com

جانا سخن از زبان ما میرانی ...

بی دارم 15 مهر 1390 ساعت 14:11

سلام
چ را ا
آ پ
نمیکنییییییییییییییییی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد